Kineziterapija

Jums siūlome mankštą, kuri padės išvengti nugaros negalavimų, įveikti skausmą.

GYDOMOJI MANKŠTA, TURINTIEMS  NUGAROS  PROBLEMŲ

Jums siūlome mankštą, kuri padės išvengti nugaros negalavimų, įveikti skausmą. Lavinsime kūno raumenis, stiprinsime natūralų raumeninį korsetą, mokysimės nugaros atsipalaidavimo ir tempimo pratimų, diskutuosime Jums rūpimais klausimais.

Mūsų gydomoji mankšta nėra intensyvi, todėl joje gali dalyvauti ir rimtų nugaros problemų turintys žmonės, ir senjorai ar tiesiog norintys pastiprinti nugaros raumenis.


BŪSIMOMS MAMYTĖMS!

Būsimai mamai mankšta yra puiki priemonė nugaros skausmų profilaktikai, raumenų tonuso palaikymui, didėja bendras moters darbingumas, gerėja miegas. Mankšta nėščiosioms skatina teigiamas emocijas, stiprina raumenų jėgą, didina klubų sąnarių amplitudę bei dubens paslankumą, stiprina širdies ir kraujagyslių, kvėpavimo, jutimų sistemas, lavina laikyseną bei gerina vaisiaus kraujotaką.


MANKŠTA KŪDIKIUI+MAMAI


Visi norime, kad mūsų vaikai būtų guvūs, linksmi ir, svarbiausia, sveiki. Mankšta yra reikalinga naujagimiams ar tik ropoti pradedantiems kūdikiams.Ji teigiamai veikia kaulų, raumenų sistemą. o kad būtų smagiau kūdikį mankštinsime su mama.


SVEIKATINIMO MANKŠTA SENJORAMS

Mankšta, kurios metu naudojami kamuoliai, gumos, svareliai. Šis pratimų rinkinys skirtas sustiprinti kūną, pagerinti širdies veiklą, ypatingai tinkamas esant raumenų, sąnarių ar stuburo sutrikimams, kartu prijungsime kvėpavimo pratimų, kurie teigiamai veikia širdies kraujagyslių sistemą, kvėpavimo sistemai.Išeisite žvalesni ir su geresne nuotaika.


MANKŠTA VAIKAMS SU NETAISYKLINGA LAIKYSENA

Taisyklinga laikysena yra būtina ne tik kaulų ir raumenų, bet ir kitų kūno organų normaliam funkcionavimui. Laiku juos pastebėjus ir pradėjus taikyti koreguojančias priemones (specialius fizinius pratimus, ortopedines priemones), galima pasiekti gerų rezultatų ir užtikrinti taisyklingą kūno laikysenos vystymąsi, o kartu ir puikų vaiko augimą bei gerą savijautą.


MANKŠTA VAIKAMS, TURINTIEMS KOJŲ DEFORMACIJAS

Netreniruojami kojų, ypač pėdų, raumenys būna silpni, raiščiai atsipalaidavę, todėl pėdos skliautas plokštėja.  Efektyviausias pilnapadiškumo koregavimo būdas – fiziniai pratimai, masažas ir grūdinimasis.

Treniruotėse vaikas darys kojų pratimus, mankštins pėdą naudodamas kamuoliukus, lazdas, virvę, pieštukus, nestabilius ir nelygius paviršius. Taip pat bus treniruojamas liemuo, nugara, pečių lankas ir rankos – tokiu būdu stiprinamas visas judėjimo ir atramos aparatas, ugdoma taisyklinga laikysena.



Registracija telefonu




Riešės šeimos klinikos tikslas – sveikatos profilaktika ir gydomoji medicina. Siekiame, jog Jūsų šeimos gydytojas taptų Jums patarėju, padedančiu orientuotis sveikatos sistemoje, konsultuojančiu sveikatos klausimais, stebinčiu lėtinių ligų eigą, padedančiu surasti reikalingą specialistą. Šeimos gydytojas rūpinasi ne tik gydymu, bet ir sveikatos išsaugojimu bei gerinimu, ligų profilaktika.


© Copyright 2018,

Riešės filialas

I. – 8.00 – 19.00
II. – 8.00 – 19.00
III. – 7.00 – 19.00
IV. – 8.00 – 19.00
V. – 7.00 – 17.00

info@riesesklinika.lt
86 576 69 14
85 246 9213

Baltupių filialas

I. – 8.00 – 18.00
II. – 8.00 – 18.00
III. – 8.00 – 18.00
IV. – 8.00 – 18.00
V.- 8.00 – 17.00

info@riesesklinika.lt
86 997 84 06
85 267 53 16