INFORMATYVU

naujiena-greita-ir-paprasta-karantino-manksta-judekite-ne-tik-iki-virtuves-750x300.jpg

Anksčiau reguliariai sportuodavote, ar bent jau daugiau vaikščiodavote pėsčiomis, o dabar judėjimas apsiriboja kelione iki tualeto ar virtuvės? Gali būti, juk karantinas gerokai sulėtino visų mūsų gyvenimo tempą. Staigiai pasikeitus gyvenimo sąlygoms, labai lengva aptingti ir išsižadėti judėjimo – sporto klubai uždaryti, o mankštai namuose neužtenka nei noro, nei fantazijos, nei vietos… Nesėdėkime, judėkime! Svarbu žinoti, kad net ir 10 minučių mankštos padės prajudinti sustingusius sąnarius bei raumenis ir palaikyti žvalesnę nuotaiką. Be to, judėjimas skatina endorfino – laimės hormono išsiskyrimą, gerina sveikatą ir stiprina imunitetą, kuris šiuo metu yra ypač svarbus. Sportavimo bei mankštos galimybių neturėtų riboti nei buto dydis, nei specialios įrangos trūkumas. Judėti galima bet kur – kambaryje, balkone ir tam užtenka pasitiesti kilimėlį ar tiesiog paprastą pledą.


naujiena-ka-zinoma-apie-koronavirusa-750x300.jpg

Šiomis įtemptomis dienomis visas pasaulis kovoja su koronavirusu. Patvirtintų ligos atvejų skaičius Lietuvoje vis auga ir dabar grėsmingai artėja prie 30-ies. (Informacija atnaujinta kovo 18 d.) Stebint nevaldomą viruso plitimą visose šalyse, daugelis jaučia nerimą ar net paniką. Koronavirusas pastarosiomis dienomis skatina netylančias diskusijas, naujienų srautas kaista nuo šiuo laikotarpiu visiems aktualiausios temos. Ką apie virusą žinome šiandien?


naujiena-kaip-atsiranda-vezys-750x300.jpg

Vėžys – kontroliuojama liga

Vėžys neretai vadinamas šių dienų maru, bet ar tikrai toks palyginimas yra tinkamas? Deja, negalima paneigti ligos pavojingumo ir fakto, kad vėžys nusineša daugelio žmonių gyvybes. Nepaisant to, reikėtų susitelkti į tai, jog  vėžys nėra nepagydoma liga. Svarbu domėtis jos atsiradimo keliu ir gydymo galimybėmis. Esminė sąlyga pergalingai kovai su vėžiu yra laiku pradėtas gydymas. Kuo ankstyvesnėse stadijose pastebima liga, tuo ji lengviau kontroliuojama. Be to, mokslas nuolat vystosi, todėl atsiranda naujų, pažangių būdų kovai su vėžiu.


naujiena-vitaminai-750x300.jpg

Beveik visus mums reikalingus vitaminus turėtume pasisavinti kartu su maistu, jeigu valgome tinkamai. Deja, realybė yra kiek kitokia. Dėl laiko stygiaus ir kitų įvairiausių priežasčių, subalansuota mityba toli gražu nėra kiekvieno kasdienybė. Tokiu atveju, reikėtų vartoti tam tikrus vitaminus ar mineralus papildomai. Labai svarbu, kad vitaminų vartojimas būtų apgalvotas – pirmiausia įsitikinkite, ko konkrečiai trūksta Jūsų organizmui.


naujiena-kaip-megautis-sventiniu-maistu-750x300.jpg

Yra daugybė priežasčių laukti Kalėdų. Turbūt nesumeluosime, kad gausiomis vaišėmis padengtas stalas yra viena iš jų. Nuo mėgiamiausių šventinių patiekalų įvairovės taip raibsta akys, kad kartais net nežinome, nuo ko pradėti skanauti. Galiausiai puolame valgyti viską iš eilės, dideliais kiekiais ir nepaisydami produktų suderinamumo. Taigi, pernelyg nestebina, kad šventės neretai tampa persivalgymų ir apsinuodijimo laikotarpiu. Kaip mėgautis maistu, nepakenkiant savo sveikatai?


naujiena-gripo-sezonas-750x300.jpg

Sparčiai artėja žiemos sezonas – sniegas, mandarinai, šventės ir kiti malonumai. Deja, visus žiemos džiaugsmus dažnai aptemdo gripas. Tiesa, virusai puola ne tik žiemą. Iš tiesų, gripo sezonas tęsiasi pakankamai ilgai – nuo spalio iki gegužės mėnesio. Oficialiai apie gripo sezono pradžią šiemet pranešta rugsėjo 30 dieną. Pernai tuo pačiu laikotarpiu sergamumas buvo didesnis, tačiau medikai prognozuoja, kad šiemet gripas gali būti nelengvas.


naujiena-kaip-mus-veikia-stresas-750x300.jpg

Gyvename beprotišku tempu, verčiamės per galvas, išgyvename sukrečiančius įvykius, perdegame darbe ir asmeniniame gyvenime… Tokiose įtemptose situacijose patiriame tikrus emocijų kalnelius, kol galiausiai ne juokais paveikiama mūsų psichologinė sveikata. Gydytojai pastebi, kad ilgalaikis stresas dažnai tampa psichinių ligų susirgimų priežastimi. Patiriate psichologinius sunkumus? Norėdami įveikti stresą ir išlipti iš negatyvių emocijų liūno, imkitės veiksmų jau nuo šios akimirkos.


naujiena-kaip-islikti-sveikam-rudeni-750x300.jpg

Vis žemesnė temperatūra už lango verčia susitaikyti su vasaros pabaiga. Kad vasaros pabaiga nereikštų ligų pradžios, tinkamai pasiruoškime pasitikti rudenį. Iš tiesų, mūsų sveikata labiau priklauso nuo mūsų sąmoningumo, o ne nuo metų laiko. Tinkamai pasirūpinti savo sveikata ir gera savijauta galima kiekvienu metų laiku. Į ką atkreipti dėmesį rudenį?



Riešės šeimos klinikos tikslas – sveikatos profilaktika ir gydomoji medicina. Siekiame, jog Jūsų šeimos gydytojas taptų Jums patarėju, padedančiu orientuotis sveikatos sistemoje, konsultuojančiu sveikatos klausimais, stebinčiu lėtinių ligų eigą, padedančiu surasti reikalingą specialistą. Šeimos gydytojas rūpinasi ne tik gydymu, bet ir sveikatos išsaugojimu bei gerinimu, ligų profilaktika.


© Copyright 2018, Expertmedia

Riešės filialas

I. – 7.00 – 17.00
II. – 7.00 – 17.00
III. – 7.00 – 17.00
IV. – 7.00 – 17.00
V. – 7.00 – 17.00

info@riesesklinika.lt
86 576 69 14
85 246 9213

Baltupių filialas

I. – 8.00 – 16.00
II. – 8.00 – 16.00
III. – 8.00 – 16.00
IV. – 8.00 – 16.00
V.- 8.00 – 16.00

info@riesesklinika.lt
86 997 84 06
85 267 53 16